Nyår!

Hmm, nyår blev inte riktig vad jag hade tänkt. Jag och brosan skulle bila upp till syrran med familj och ha en lung men go nyår ihop. Vad hände jo på min lugna och sköna enda semesterdag, nä jag är inte bitter, haha. Nä men jag fick illa illa kramper i bröstkorgen som jag haft en gång för ett år sedan och en gång i sommras. Men då var det mycket lugnare och inte lika illa attacker.

Denna gången ringde jag sjukvårdsuppringningen nästan direkt och hon sa att jag skulle åka ambulans. Jag vägrade och samuel körde upp mig. Under tiden jag väntade på att få hjälp, under de fem timmar jag hade detta illa anfall utan ngn smärtlindrande medicin, så grät och kräktes jag av smärtorna. Har aldrig kräks av smärtor förut. Men denna gången listade de ut vad det var och efter fem timmar fick jag en morfinliknade spruta och de släppte. Så skönt!

Tydligen har jag 4 gallstenar och fick ligga på observation i ett dygn och vid 3 på nyårsdagen , ganska trött och sliten blev jag utskriven från akuten. Och jävligt hungrig hade inte ätit på 29 timmar. Men nu står jag på kö till operation och får bara hoppas att jag får hjälp med det snart så man kan släppa detta. Hmm blev int evad jag tänkt mig. Hoppas ni hade en bättre nyår. kram på er där ute!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0