Än så länge så...

Ja ni jag lever. Vad gör jag?? Jo jag jobbar, tränar, kollar lägenheter osv.
Jobbet går väldigt bra, goa kollegor och jag börjar komma in i det. Såppas att jag måste påminna mig själv att jag är timanställd när vi har planering. Jag är inte van vid att vara timanställd. Men verkar som mina kollegor verkar uppskatta att jag är intresserad och jag tror inte de har tyckt att jag lagt mig i för mycket. Skönt att kunna vikariera på ett och samma ställe och med folk som verkligen är glada att jag är där. Finns inte så många utbildade timvikarier. Utan massa gråa möss som jag kallar dem, de ser gråa ut och de kommer in lite rädda och går fortfarande lite rädda och barnen kör över dem mest. Så antar att jag sticker ut lite grann, skönt!
Ja träningen, jag tränar 5 gånger i veckan. Åsa jag tränar zumba plus powerwalk. Har hittat ett underbart pass i mina zumbaskivor. Det är så bra, skitbra träning och den startar när jag vill, bara att trycka på play. Underbart!
När det gäller maten så äter jag inte enligt något speciellt sätt, utan mera sunt förnyft och försöker vara förbered så man inte äter dumma saker bara för att man är hungrig.
Men tanken är att jag ska tappa några kilo så vi tog bilder på mig den 25 januari och kommer ta igen den 25 februari. Så kanske det har skett något. Funderar på om man skulle väga sig varje måndag och sätta upp här hur mycket man förhoppningsvis gått ner i vikt, så får ni vara mitt samvete lite grann. Är det en bra idé??
Här har ni bilderna på mig i alla fall, på en trött Sara!
Ja så såg man ut då, hoppas man går ner nu!
Kram på er där ute!

Kommentarer
Postat av: Åsa i Oslo

Bra Sara!!! Heja dig!!

Du har väl bra föräldrar som stöttar och peppar där hemma nu!! Det är skönt! Själv sitter jag bara i soffan idag! Zumbapasset på Elixia var fullbokat, men jag har tränat lördag och söndag! I morgon ska jag till kiropraktorn! Har ont i nacken och tänkte vara förutseende innan det sätter sig i ryggen denna gången!!

Hur var lägenheten igår då?? Nyfiken!

Lycka till nu!!

Kram Åsa

2011-01-31 @ 20:55:03
URL: http://asapersson.blogg.se/
Postat av: Gun-Britt

Heja Sara, det skall bli kul att få följa och hjälpa till att peppa dej.Kramar i massor Från mej till dej.

2011-02-01 @ 19:11:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0