Trött och en aning stressad

Ja min rubrik sammanfattar de sista dagarna här nu. Har inte hänt något speciellt. JObbet rullar på, folk sjuka och man får ordna saker. Man fixar schemat för julledigheten och lite irri när folk kommer och ändrar osv. De fattar inte vilka timmar man lagt på att ordna det.

Men sedan har jag oxå underbara kollegor som har kolla på mig så jag tänker på mig med :) Tack Ulrika! Och sedan har jag underbara kollegor som går igenom massa själva men kan ändå glädjas och ge mig styrka i det jag går igenom nu.

Nu blir det trip ner till danmark igen och sedan på måndag så är denna vändan över och jag åker hem för lite vila i några dagar. Då kommer syrran hit och vi ska bara vara. Det behöver jag efter allt nu.

Vill egentligen bara säga att jag älskar mina alla vänner och släktingar. Tack för allt stöd och tankar, det gör detta så mycket lättare och jag känner mig inte så ensam genom allt heller.

Tack för att ni finns där ute allihopa. Älskar er och ge er en kram från mig :)


Kommentarer
Postat av: Elisabeth i Åhus

Hoppas att du snart kan koppla av och njuta av jul- och nyårsfirande.

Samtidigt som jag satt och kollade tågresa för en träff blev jag uppbokad för hela helgen. Men det går ju fler tåg, haha!

Varma goa Åhuskramizar från

Elisabeth

2011-12-15 @ 17:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0