Tåget neråt igen

Har precis gått på tåget mot bror och sedan tidigt imorgon mot köpenhamn. Är jag galen eller med detta jag gör. Känns lite så just nu. Haha! Lämnade jobbet tidigare idag och önskade alla en god jul ska ju faktiskt inte tillbaka förrän i mellandagarna. Det ska bli skönt med lite ledigt! Mycket skönt! Har ett hjärta i min ficka som mina kollegor gjort till mig så jag visste att de tänkte på mig. Underbart söta de är. Jaja nu rullar snart tåget och håll tummarna för mig nu imorgon och på måndag. Kram på där ute!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth i Åhus

Klart att jag både håller tummarna och skickar Åhuskramizar till dig från mig!

LYCKA TILL!

/Elisabeth

2011-12-15 @ 22:40:41
Postat av: Caroline

Jag håller alla tummar. Klart du inte är galen. Du gör helt rätt tycker jag! Lycka till nu :)

2011-12-16 @ 16:15:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0