Rent!

Nu är det 6 dagar sedan ingreppet eller vad vi ska kalla det. Jag var riktigt dålig fram t om måndagen. Sedan så har jag mått ok men fått kramper som gör svinont på kvällarna.

Men idag vaknade jag med energi och har nu idag, tvättat, diskat, städat, ordnat papper och fixat flera projekt som bara legat. Och nu får en liten stund sedan fick jag en sådan kramp men den var typ en tredjedel i styrka med vad de brukar vara. Håller tummarna! Och blir så glad när man mår bra. För er som vet eller listat ut så har allt gått som det ska.

Hoppas ni mår bra där ute och inte stressar för mycket över julen. Jag kan inte det nu, måste slappa och landa lite i allt. Men jag har tid, ska jobba fört nästa onsdag och då i två dagar. Detta var min Goa middag idag. Hihi, gott var det.

Kram på er där ute!


Kommentarer
Postat av: Elisabeth i Åhus

Härligt Sara! Ta det lugnt! Jag håller tummarna!

Ingen stress i Åhus, allt nästan klart!Pepparkakshuset ska sättas ihop idag! Därefter kopplar vi av och njuuuter!

Ha det toppen min vän!

Åhuskramizar från

Elisabeth

2011-12-23 @ 12:35:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0