Julen

Hej på er, min jul var jättebra. Jag bodde hos mamma och pappa från julafton till annandagen ihop med dem och mina syskon och syrrans familj. Så mycket familjekvalitettid. Massa go mat, sillsallad och morfars leverpastej är favoriterna. Sedan gick det inte av för hackorna de julklappar jag fick. Plus det verkade som de jag gav ut oxå blev lyckade. Julafton var lugn och skönt, först frukost med bror, moster, mormor, mamma och pappa. Sedan på eftermiddagen kom syrran med familj och julmaten dukades fram och sedan kom julklapparna fram och vi och barnen blev jätteglada för våra paket. Sedan blev det mys så länge man orkade. Juldagen var bara massa familjemys i olika former. Vi var bara hos mamma och pappa. Sedan på annandagen träffades vi alla hos moster med kusse och mormor och kusses pojkvän. Maria bjuder alltid på underbart god mat och denna gången var inte sämre. Så en underbart skön jul vart det iår. Här kommer bilder på middagen.

 

Sedan var det alla fina paketen, detta är inte riktigt alla men de flesta syns här i alla fall.

Hoppas ni hade en lika go julafton som jag hade. Här kommer en go bild när Hanna bryter ihop när jag busar med henne. Kram på er alla där ute!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0