Go lördag på er

Hej hej, här sitter jag i soffan och myser och har det gööt. Har varit ute med mamma på stan och hjälpt henne med hennes sista julklappar. Nu är jag tillbaka hemma och myser och slappar lite. Älskar lördagar och helger.

Imorgon blir det en tripp till brosan och danmark igen. Ska dit på koll så får vi se vad som sker, lagom kryptiskt va.

Här kommer en länk till något helt sjukt, vad ont det måste göra. Det är ju mening att allt annat ska få plats där i magen, vilken idiot.

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article14059164.ab

 

Nä nu ska jag packa, plocka lite här hemma och sedan hem till pärona för middag och lördagskväll hos dem. Ska bli mysigt.

Kram på er så hör jag av mig här med hur det går på måndag.

 


Kommentarer
Postat av: Elisabeth i Åhus

Kollade länken. Hur kan man utsätta sin kropp för något sådant? Otroligt!

Jag följer med på din resa! Spännande! Lycka till!

Ha en fin tredje advent kära du!

Åhuskramizar från

Elisabeth

2011-12-11 @ 11:02:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0